

Waarmee kunnen
wij u helpen?
Veelgestelde vragen
Ik heb geen internetverbinding
Heeft u het niet zelf kunnen fiksen? Neem dan contact op met onze Technische Helpdesk 020 398 76 66Technische Helpdesk
Mijn internetverbinding is traag
Is uw bekabelde internetverbinding ook traag? Neem dan contact op met onze Technische Helpdesk 020 398 76 66Technische Helpdesk
Mijn apparaten verliezen de wifi-verbinding
Hoe installeer ik mijn telefoonnummer en mijn telefoon?
Om gebruik te kunnen maken van uw Bellen van XS4ALL-telefoonnummer met uw telefoontoestel dient u het telefoonnummer in uw FRITZ!Box-modem te programmeren. Bekijk hier hoe u dat het best kunt doen.
Hoe (de)activeer ik de voicemail van XS4ALL?
Bekijk hier hoe u uw voicemail aan/uit zet.
Ik kan geen televisie kijken
- Meldt uw televisie dat er geen signaal is? Dan ontvangt-ie geen signaal meer van de tv-ontvanger. Bekijk hier de verschillende oorzaken en oplossingen.
- Ziet u een andere foutmelding? Bekijk dan op foutcode.tv wat de oorzaak en de bijbehorende oplossing is.
Het beeld en/of geluid van de televisie hapert
- In dit geval kunt u het best uw tv-ontvanger resetten.
- Zijn er devolo's of vergelijkbare adapters (Coax adapter of andere netwerk adapters) in het (stroom)netwerk? Haal deze uit het stopcontact en sluit deze opnieuw aan.
Hoe kan ik mijn afstandsbediening koppelen aan mijn tv-toestel?
Er zijn twee manieren om uw afstandsbediening te koppelen. Dit kan met een snelcode voor de bekendste televisiemerken, of met een specifieke apparaatcode. Hier worden beide manieren toegelicht.
Ik heb een vraag over mijn factuur
Ik wil een verhuizing doorgeven
Gaat u verhuizen? U kunt uw XS4ALL-diensten meeverhuizen naar uw nieuwe adres. Een monteur die zorgt voor de installatie op uw nieuwe adres? Krijgt u van ons. We brengen geen verhuiskosten in rekening. Geef uw verhuizing aan ons door.
Ik wil opzeggen/annuleren
Wilt u uw abonnement opzeggen of een nieuwe aanvraag annuleren? Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar we helpen u gewoon verder. Neem contact op met onze Klantenservice 020 398 75 40Klantenservice
Klantenservice
Heeft u een vraag voor ons? Stuur ons een mail via onderstaand formulier. Of bel onze Klantenservice. Heeft u Bellen van XS4ALL? Dan belt u ons gratis.
Bel ons
020 398 76 66
Klantenservice
Met vragen over onze diensten en administratieve vragen over uw abonnementen.
Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Technische ondersteuning
Voor technische hulp bij uw internetverbinding, wachtwoord of website.
Dagelijks 8:00 - 22:00 uur
Zakelijk
020 398 76 56
Dagelijks 8:00 - 22:00 uur
Stuur een tweet
Heeft u een vraag of opmerking?
Ook via Twitter helpen wij u graag.
Tweet naar ons met @xs4all.
Ons team:
Wladimir (WT) Martin (MM) Suzanne (SV) Shon (SV) Bert (BB) Freya (FM)
Klachten
Wij werken heel hard om u de beste internetdiensten te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over XS4ALL. Hier leest u hoe u dan een klacht kunt indienen.
Hulp bij internetmisbruik
De Engelse term abuse staat voor internetmisbruik, zoals virussen, trojans of spam. Het Security Support van XS4ALL helpt abonnees met een abuse-probleem.
Zakelijke gegevens en ACM
NL 55 INGB 000 4683839
t.n.v. XS4ALL Internet bv
Postbus 1848
1000 BV Amsterdam
Pers
Journalisten kunnen ons bellen op:
020 39 87 683,
of mailen naar:
woordvoering@xs4all.nl